Close Menu
    Tagi
    auta auto auto nowości bezpieczeństwo BMW BMW X5 celebryci choroby co2 elektryczne auto emocje gwiazdy kierowca klimatyzacja komis samochodowy mapa drogowa moto motoryzacja nowości oferta oznakowanie policja premiera promocja przestępczość Rajd Rzeszowski Jari Huttunen rajdy samochody gwiazd samochód serwis serwis samochodowy silnik skup aut spaliny speed sprzedaż aut syrena volvo wypadki właściciel samochodu X5 zakup auta zawieszenie zima środowisko
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Instagram
    Czas na MotoCzas na Moto
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Premiery
    • MotorSport
    • Wywiady i opinie
    Czas na MotoCzas na Moto
    Home»Premiery»PREMIERA: Porsche 911 Turbo S (992) 2021

    PREMIERA: Porsche 911 Turbo S (992) 2021

    Porsche 911 Turbo S to zawsze topowa odmiana flagowego, sportowego auta tego koncernu, która nadaje się zarówno do jazdy na co dzień, jak i do popisów na torze wyścigowym. Nie inaczej jest z najnowszym modelem. Nowe Porsche 911 Turbo S jest nawet szybsze od najnowszego, całkowicie elektrycznego Porsche Taycan Turbo. Za każdym razem, kiedy nowy model 911 Turbo S wchodzi na rynek, nie ma wątpliwości, że i tym razem niemieccy inżynierowie dali z siebie wszystko, wykorzystali wszystkie najnowsze możliwości techniki i będzie jeszcze szybciej niż w poprzedniku. Najnowsze Porsche 911 Turbo S (992) dysponuje mocą 650 KM (to jest o 70 KM więcej od poprzednika) oraz 800 Nm momentu obrotowego z 6 cylindrowego silnika typu boxer o pojemności 3,8 litra wyposażonego w dwie turbosprężarki. Do 100 km/h rozpędza się w 2,7 sek., do 200 km/h w 8,9 sek.! To sprawia, że może ścigać się z motocyklami sportowymi i jest w stanie z nimi wygrać, bowiem może osiągnąć aż 330 km/h!

    Źródło: https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-04-07/2021-porsche-911-turbo-s-review-a-new-benchmark-for-sports-cars [9-11-2020]

    Niemieccy inżynierowie w najnowszym modelu jeszcze bardziej dopracowali aerodynamikę. Teraz najnowsza 911 Turbo S posiada system nazwany Porsche Advanced Aerodynamics. W jego skład wchodzą m.in.: regulowane elektrycznie aktywne klapy w przednim zderzaku, które otwierają się lub zamykają w zależności od prędkości i pozwalają na lepszy docisk auta oraz również elektrycznie sterowany trzyczęściowy przedni spoiler dolny (tzw. splitter), a także regulowany w ten sam sposób spojler na klapie tylnej. O ile te aktywne klapy w przednim zderzaku działają całkowicie automatycznie, o tyle ten przedni splitter można cały wysunąć poprzez przełączenie auta w tryb sport plus. Trzeba jednak przy tym szczególnie uważać, jeśli lubimy korzystać z tego trybu podczas miejskich przejażdżek, bowiem wówczas auto nie przejedzie bezproblemowo przez żaden próg zwalniający, nie wspominając nawet o podjeździe pod najmniejszy miejski krawężnik. Natomiast automatycznie regulowany tylni spojler z włókna węglowego posiada aż trzy poziomy wysunięcia oraz trzy poziomy nachylenia. Jego ustawienie zależy od tego, który tryb jazdy został wybrany i z jaką prędkością pojazd się porusza oraz co ciekawe również od tego, czy szklany panoramiczny dach jest zamknięty czy może został otwarty. Wszystko to po to, aby gdy korzystamy z pełnych możliwości, auto miało jak najlepszą aerodynamikę. I to od razu czuć podczas jazdy! Dzięki tym wszystkim zabiegom oraz minimalnym zmianom w zawieszeniu i rozstawach osi, nowe Porsche 911 Turbo S, szczególnie po szybko pokonywanych zakrętach, prowadzi się fenomenalnie, dosłownie jak przyklejone do drogi.

    Źródło: https://www.google.com [9-11-2020]

    Źródło: https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-04-07/2021-porsche-911-turbo-s-review-a-new-benchmark-for-sports-cars [9-11-2020]

    Nowe 911 Turbo S nie tylko niesamowicie przyśpiesza, ale równie fantastycznie hamuje. Dzięki dużym, karbonowo-ceramicznym tarczom hamulcowym na wszystkich czterech kołach to auto zatrzymuje się niemal w miejscu!

    Źródło: https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-04-07/2021-porsche-911-turbo-s-review-a-new-benchmark-for-sports-cars [9-11-2020]

    Wszystkie te usprawnienia wprowadzone w najnowszym modelu 911 Turbo S oraz jego osiągi powodują, że jego kierowca czuje się w nim już nie tylko jak w supercarze, ale nawet jak w hypercarze. I to pomimo tego, że kosztuje w wersji podstawowej raptem delikatnie ponad 1 milion zł, w przeciwieństwie do hypercarów, których ceny startują dopiero od 2 milionów zł!

    Źródło: https://www.google.com [9-11-2020]

    Redakcja: Patryk Żak

    auto moto motoryzacja porsche premiera

    Podobne posty

    Jak się upewnić, że kupowany samochód nie jest po wypadku?

    2021-10-28

    Motoryzacyjne tendencje zakupowe Polaków.

    2021-05-04

    Jak dbać o zawieszenie samochodu? Najważniejsze rzeczy, które powinieneś wiedzieć o elementach zawieszenia i jego stanie

    2021-03-24
    Nie przegap
    Wiadomości

    Jak się upewnić, że kupowany samochód nie jest po wypadku?

    Aby mieć pewność, czy auto nie jest powypadkowe, należy wykonać pomiar geometrii nadwozia oraz poddać…

    Motoryzacyjne tendencje zakupowe Polaków.

    2021-05-04

    Jak dbać o zawieszenie samochodu? Najważniejsze rzeczy, które powinieneś wiedzieć o elementach zawieszenia i jego stanie

    2021-03-24

    Nowa era Volvo. Koniec z silnikami spalinowymi. Koniec ze stacjonarną sprzedażą

    2021-03-17
    Social media
    • Instagram
    Tagi
    auta auto auto nowości bezpieczeństwo BMW BMW X5 celebryci choroby co2 elektryczne auto emocje gwiazdy kierowca klimatyzacja komis samochodowy mapa drogowa moto motoryzacja nowości oferta oznakowanie policja premiera promocja przestępczość Rajd Rzeszowski Jari Huttunen rajdy samochody gwiazd samochód serwis serwis samochodowy silnik skup aut spaliny speed sprzedaż aut syrena volvo wypadki właściciel samochodu X5 zakup auta zawieszenie zima środowisko
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Premiery
    • MotorSport
    • Wywiady i opinie
    © 2025 Czas na moto

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda